evet

evet

evet

evet

رستوران هایی که باید در طول مدت تور ایتالیا در آن ها غذا بخورید

رستوران هایی که باید در طول مدت تور ایتالیا در آن ها غذا بخورید

در این مطلب شما را با چند رستوران برتر ایتالیا آشنا می کنیم. رستوران های ذکر شده در این لیست از برترین رستوران های ایتالیا هستند و توصیه ی شود در صورت شرکت در تور ایتالیا از غذاهای آن ها استفاده کنید.

  

پیرلوئیجی 

رتبه اول در لیست 4 رستوران خوب شهر رم به رستوران پیر لوئیجی تعلق دارد. برای اینکه بدانید چرا باید غذاهای این رستوران را انتخاب کنید، یک مثال برای شما خواهم زد. تصور کنید یک ایتالیایی هستید، و برای ملاقات دایی خود به منطقه Piazza Navona رفته‌اید. بدون شک در چنین وضعیتی اولین مکانی که برای پذیرایی در خور از شما در ذهن وی خطور خواهد کرد، بدون شک رستوران پیرلوئیجی شهر رم خواهد بود. این رستوران در سال 2012 به عنوان محلی برای خوردن شام اولین شب ماه عسل توسط مارک زاکربرک مالک کمپانی فیس بوک انتخاب شد و علاوه بر این به دلیل کیفیت بسیار بالا، در طول عمر خود میزبان تعداد زیادی از سیاستمداران نامی و مشهور دنیا بوده است.

آرماندو آل پانتئون

مکان دوم در 4 رستوران خوب شهر رم متعلق به یک رستوران سنتی است. آرماندو که در نزدیکی پانتون واقع شده است، یک گزینه بسیار مناسب برای خانواده ها است. منوی این رستوران با غذاهای سنتی ایتالیا پر شده است و علاوه بر آن غذاهایی مناسب گیاه خواران نیز دارد. این رستوران توسط فردی به نام آرماندو افتتاح شده ولی امروز توسط فرزندان وی اداره می‌شود. یکی از بزرگترین مزیت های این غذاخوری واقع شدن آن در مرکز  شهر رم و در نزدیکی مکان های دیدنی این شهر است.

روشولی

روشولی یک رستوران تمام ایتالیایی است. علت قرار گرفتن نام این رستوران در میان 4 رستوران خوب شهر رم ، سرو غذاهای سنتی و خوراکی های خاص ایتالیایی است. این مغازه که بیشتر به یک فروشگاه مواد غذایی سنتی شبیه است، دارای قفسه ای پر از نوشیدنی های مختص به ایتالیا است و برای شما ماهی دودی و پنیر نیز سرو می‌کند. اگر می‌خواهید خوراکی های خوشمزه محلی را امتحان کرده و چیزی نزدیک به حس افراد محلی در زمان مراجعه به رستوران را تجربه کنید، به شما توصیه می‌کنیم، سری به روشولی (بخوانید رُشُلی) بزنید.

بازدید از ایتالیا

توصیه می شود، اگر قصد بازدید از ایتالیا را دارید، برای کاهش هزینه های خود با شرکت در تور ایتالیا به ایتالیا مسافرت کنید. شرکت در تور ایتالیا برای شما مزیت هایی نظیر کاهش هزینه، حضور تور لیدر، یافتن دوستان جدید و مزیت های زیاد دیگری را به همراه خواهد داشت.

منبع:

https://www.manotohamsafar.com/4-%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%b1%d9%85-%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.