evet

evet

evet

evet

بدون طبیعت و درخت نمی شود زندگی کرد

قطع درختان با قطع نفس هم ردیف ذکر شده و در قوانین مدنی نیز قطع اشجار جرم محسوب می شود.


ایلنا- تبریز: به مناسبت هفته درختکاری طی مراسم ویژه ای که در محل دبیرستان مرحوم محمد کلکته چی ناحیه یک تبریز برگزار شد مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی و مسئولین منابع طبیعی استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز با کاشت نهال آغاز هفته درختکاری را گرامی داشتند.

  ادامه مطلب ...

چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟

پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  
 
ادامه مطلب ...

درخت منشاء زندگی

روز درختکاری درخت منشاء زندگی


یکی از رسوم زیبایی که در روزهای پایانی فصل زمستان بین مردم ایران رایج است،  رسم درختکاری است. نامگذاری روز  15 حوت/ اسفندماه ( 5 مارس ) به عنوان روز درختکاری سبب شده تا مردم ایران که در این روزها خود را برای استقبال از روزهای پُر طراوت بهاری آماده می کنند با انگیزه بیشتری به کاشت نهال های جوان بپردازند و بهه پاس حق شناسی و شکر کردن نعمت های الهی با دستان خود نهالی را در دل زمین بنشانند تا در سالیان آتی نتیجه آنن را در سرزمین خویش شاهد باشند. به این مناسبت برنامه ویژه ای تهیه شده که در این لحظه تقدیم حضورتان می شود.


  ادامه مطلب ...

یکی از قدرتمندترین سایت ها در زمینه موسیقی

Spotify یکی از قدرتمندترین سایت ها در زمینه موسیقی می باشد که شما به راحتی میتوانید با خرید یک گیفت کارت Spotify بیش از 16 میلیون ترانه دسترسی داشته باشید.

Spotify از اکتبر سال ۲۰۰۸، راه‌اندازی شده است و بیشترین طرفداران خود را در اروپا دارد.

«اسپاتیفای» از لحاظ لغوی ترکیبی از کلمه‌های SPOT و IDENTIFY می باشد.

 
ادامه مطلب ...