evet

evet

evet

evet

دوربین 360 درجه سانتافه


امروز می خواهیم در رابطه با سه مورد از خدماتی که توسط گروه آپشن کار ارائه می گردد توضیحاتی را خدمت شما همراهان ارائه کنیم . مواردی که امروز مطرح خواهیم کرد در رابطه با آپشن های جانبی خوردروی سانتافه می باشد لطفا با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

رستوران هایی که باید در طول مدت تور ایتالیا در آن ها غذا بخورید

رستوران هایی که باید در طول مدت تور ایتالیا در آن ها غذا بخورید

در این مطلب شما را با چند رستوران برتر ایتالیا آشنا می کنیم. رستوران های ذکر شده در این لیست از برترین رستوران های ایتالیا هستند و توصیه ی شود در صورت شرکت در تور ایتالیا از غذاهای آن ها استفاده کنید.

  ادامه مطلب ...

انواع بیمه درمانی در ترکیه

کشور ترکیه به لحاظ خدمات درمانی در طی سال های گذشته،پیشرفت قابل ملاحضه ای داشته است.این خدمات با استاندارد های بالا و قابل قیاس با اروپا،در سراسر ترکیه اعم از روستا ها،بیمارستان های دولتی و خصوصی و ... وجود دارد. طبق آخرین قانون حق شهروندی در ترکیه،تمامی شهروندان ترکیه،حتی افراد خارجی که برای گرفتن اقامت وارد ترکیه می شوند،ملزم به دریافت بیمه هستند.اگرچه هزینه اورژانس و حمل بیمار به صورت رایگان انجام می پذیرد،اما سایر هزینه های درمانی معمولا بسیار بالاهستند.بنابر این در هنگام انتخاب شرکت بیمه دقت کافی را داشته باشید.
یکی از شروط تمدید اقامت در ترکیه، دریافت بیمه است.برای بیمه کردن خود در این کشور،ملزم به آشنایی و آگاهیی از تمامی بیمه های درمانی و شرایط آن ها هستید.با توران گشت همراه باشید تا در ادامه در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

  ادامه مطلب ...

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

کسانی که برای اولین بار اقدام به رزرو تور مشهد از تهران و سفر با هواپیما را تجربه می‌کنند، سؤالاتی برایشان پیش می‌آید که اگر به متخصصین حاضر در آژانس هواپیمایی مراجعه کنند، به تمامی سؤالات آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

  ادامه مطلب ...

تصفیه فاضلاب

فاضلاب به وسیله مراکز مسکونی، صنعتی، تجاری و اداری تولید می شود. منشا فاضلاب خانگی توالت، حمام، آشپزخانه و روشویی است. در بیشتر موارد فاضلاب شامل فاضلاب مراکز صنعتی و تجاری نیزمی شود. جداسازی پساب خانگی به آب خاکستری و آب سیاه در جوامع پیشرفته رو به افزایش است.

تصفیه فاضلاب فرایند زدودن آلاینده ها از پساب، به ویژه فاضلاب خانگی است که شامل فرایندهای شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی برای زدودن این آلاینده ها و تامین فاضلاب تصفیه شده که برای محیط زیست بی خطراست، می باشد.

  ادامه مطلب ...