evet

evet

evet

evet

تکنولوژی چه تاثیری در رشد کسب و کار شما دارد؟

تکنولوژی چه تاثیری در رشد کسب و کار شما دارد؟

شما با آوردن یک تکنولوژی جدید می توانید به راحتی کارها و فرآیندهای سازمان خود را آسان کنید اما، زمانی این آرامش در سازمان شما تکمیل می شود که شما پشتیبان آن تکنولوژی هم در کنارش داشته باشید.

شبکه، یکی از مواردی است که با استفاده از آن در سازمان خود می توانید کارها را راحت تر و ساده انجام دهید. شما می توانید فرآیندهای سازمانی خود را در زیر سایه شبکه راحت تر و در مدت زمان بهتری انجام دهید. همیچنین تکنولوژی شبکه کردن باعث می شود، شما در سازمان با کارمندان خود ارتباط راحتی تری داشته باشید و در سطح مشتری نیز باعث می شود، مشتریان با سازمان شما و یا سازمان با مشتریان ارتباط بهتری داشته باشند.

خوب حالا با توجه به مطالب بالا متوجه شدید که شبکه در سازمان های شما باعث پیشرفت می شود و روند فرآیندها و کارهای شما را راحت تر و ساده تر می کند.

  
یکی از خصوصیتی که باعث شده است مدیران با شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری پارمونت صحبت کنند، برنامه ریزی های دقیق و پیشگیرانه به همراه پشتیبانی سریع و به موقع متخصصان شبکه این شرکت است. هنگامی که شما با شرکت پشتیبانی شبکه پارمونت قرارداد پشتیبانی می بندید تجهیزات و نرم افزارهای متصل به شبکه ها طی بازه های معینی که ذکر می شود مورد بازدید و بررسی قرار می گیرد و سلامت فنی این نرم افزارها چک می شوند.

متخصصان شرکت سرویس دهنده خدمات پشتیبانی پارمونت، در ساعت های اداری همیشه و هر روز در دسترس سازمان ها می باشند و بزرگ ترین مزیت انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه با یک کمپانی درجه یک این است که تعطیلی در ارائه خدمات پشتیبانی شرکت ارائه کننده به مشتری وجود نخواهد داشت! کافی است هر خرابی که در شبکه می بینید، به شرکت سرویس دهنده خدمات شبکه پارمونت گزارش داده شود تا پشتیبانان آن سریعاً به برطرف سازی اختلالات اقدام نمایند. پشتیبانی حرفه ای باعث می شود شما بی وقفه و درست فرآیند های سازمانی خود را تحت شبکه پیش ببرید.

منبع: ۷ راز انتخاب شرکت معتبر پشتیبانی شبکه که نمی‌دانید

 :

راهکار دومی که می تواند برای کسب و کار شما جذاب باشد و مانند یک ایده عالی برای تمرکز بر ارائه خدمات و محصولات مناسب به مشتریان مورد استفاده قرار گیرد این راهکار است. کیفیت همیشه چیزی است که می تواند شما در مسابقه کسب و کارها برنده کند. شما باید برای کسب و کار اینترنتی خود محصولات با کیفیت و خدمات مناسب را ارائه تا بتوانید با وب سایت خود مشتریان بالقوه جذب کنید و مشتریان شما دائمی شوند. هرچه کیفیت شما بالاتر باشد قطعا می توانید در کسب و کار اینترنتی خود نیز بیشتر موفق باشید. کیفیت مناسب در انواع محصولات می تواند به مشتریان بالقوه انواع مختلفی از محصولات با کیفیت و خدمات با کیفیت را برای انتخاب پیشنهاد دهد و می تواند سود بیشتری را برای کسب و کار شما داشته باشد. علاوه برا آن رضایت بیشتری را در مشتری ایجاد می کند و امکان خرید دوباره در مشتری را تقویت می کند که همین مورد می تواند یک عامل موفقیت در استراتژی کسب و کار اینترنتی باشد . هنگامی که مشتری شما را همیشه انتخاب کند قطعا شما به هدف زدید و کسب و کار اینترنتی شما برنده شده است.

منبع: دو راهکار برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

اشتراک گذاری منابع سخت افزاری

اما یکی دیگر از مزیت هایی که باعث می شود شبکه ها بهره وری سازمان شما را بالا ببرند این است که اعضای یک شبکه کامپیوتری می توانند حتی منابع سخت افزاری رو هم به طور مشترک استفاده کنند . یک مثال خیلی ساده که بخواهیم در این جا بزنیم استفاده از پرینت ها در سازمان ها است. آیا در یک سازمان همه کنار میزشان یک پرینتر مجزا دارند؟ خیر آن ها همگی از یک پرینتر استفاده می کنند. یعنی هر کسی که در آن شبکه باشد می تواند برای پرینتر فایلی رو ارسال کند تا چاپ بگیرد . اشتراک گذاری منابع سخت افزاری و لوازم جانبی کامپیوتر ، هزینه های یک مجموعه رو به طور چشمگیری کاهش می دهد و در این جا است که تازه شما می فهمید که با همین یک مزیت می توانید چقدر هزینه های سازمان را کم کنید.

صرفه جویی در زمان :

یکی از گزینه هایی که می تواند باعث بهره وری سازمان شما شود این است که فرآیند های کاری شما در کمترین زمان انجام ممکن و با بهترین کیفیت انجام شود. در این صورت شما به موقع می توانید تمامی کارهای سازمان خود را پیش ببرید. پس صرفه جویی در زمان برای بالا بردن بهره وری سازمان بسیار حائز اهمیت است.

تا قبل از اینکه اینترنت به وجود بیاید ، خیلی از مرسولات نرم افزاری هم به صورت فیزیکی ارسال میشد . برای مثال میتوان  گفت عکس یک نوع ماهیت نرم افزاری است . یعنی ممکن است که از یک عکس  در قالب یک فایل در کامیپوتر ، تبلت و موبایل استفاده کرد . بنابراین نیازی نیست حتما روی کاغذ چاپ شده و به صورت فیزیکی ارسال شود. شبکه کامپیوتری تمام محتوا و مدیا هایی که ماهیت نرم افزاری دارند ( مثل نامه ، عکس ، صوت ، ویدیو و … ) را از طریق شبکه ارسال میکند . این مسئله از دو جهت میتواند موجب صرفه جویی در زمان شود . اول اینکه خود شبکه های کامپیوتری بر اساس سیگنال کار میکنند .  بنابراین بسته مورد نظر خیلی زود به مقصد میرسد و از طرفی دیگر ترافیک اداره پست تا حد بسیار چشمگیری کاهش پیدا میکند و نهایتا باعث میشود تا ارسال مرسولات فیزیکی ( مثل لباس ) خیلی سریع تر انجام شود

کاهش هزینه ها :

یکی از موضوعاتی که باعث می شود سازمان رشد کند و بهره وری سازمان افزایش پیدا کند کاهش هزینه است. اگر یک سازمان هزینه های خود را تا جایی که می تواند کاهش دهد، می تواند سود بیشتری را نصیب خود کند به همین دلیل این فاکتور می تواند در افزایش بهره وری سازمان نقش بسیار زیادی داشته باشد. خوب شاید بپرسید الان راه اندازی شبکه چگونه باعث کاهش هزینه می شود؟

همان گونه که در بالا گفته شد با استفاده از شبکه ها می توانیم منابع سخت افزاری سازمان را به اشتراک بگذاریم. برای مثال شما فکر کنید در یک اداره برای هر 20 نفر کارمند یک پرینتر بخرید با یک حساب سرانگشتی خواهید فهمید که چه خرج زیادی بر دوش شما است. زیرا هر پرینتر هزینه نگهداری نیز دارد. اما اگر یک پرینتر بگذارید و 20 کارمند از طریق شبکه از آن استفاده کنند شما هزینه 19 پرینتر دیگر را در جیب خود می گذارید. بله شبکه های کامپیوتری هزینه های شما را کاهش می دهد.

امکان ایجاد راه حل های جدید

شبکه های کامپیوتری در ابتدا محدودیت های زیادی داشتند و هر کسی هم به این امکانات محدود دسترسی نداشت اما به مرور زمان با پیشرفت علوم برق ، الکترونیک ، مخابرات و کامپیوتر ، شبکه های کامپیوتری هم پیشرفت های زیادی داشتند و خیلی از این محدودیت ها دیگه از بین رفتند . به لطف علم شبکه ، الان دیگه همه مردم دنیا می تونن فقط با یک گوشی موبایل با تمام انسان های کره زمین ( و حتی خارج از کره زمین ) ارتباط داشته باشند . علم شبکه هر روز یک راه حل جدید رو به دنیای انسان ها معرفی میکند و هر روز زندگی ما مدرن و مدرن تر می شود.

منبع: افزایش بهره وری سازمان با این چند فاکتور

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.